diskuse.uctovani.net
Diskusní fórum o účetnictví
 | Hlavní stránka | Registrace | Reagovat | Hledat | Statistika | www.uctovani.net »
Jak něco zaúčtovat? diskuse.uctovani.net Forum / Jak něco zaúčtovat? /

pojistná událost účtování

Autor misak.mm
Člen
#1 | Zasláno: 10 Bře 2016 11:28
na Vás, kteří účtujete, mám prosbu:
ve firmě, kterou účtuji, došlo v roce 2015 ke dvěma škodám, zavinili je jejich zaměstnanci. Majitel firmy zaměstnancům v listopadu napsal dopis, kde škodu vyčíslil a oznámil jim, že tu škodu chce uhradit. Ve firmě se do konce roku nic nedělo a zaměstnanci si mezitím vyřizovali plnění od své pojišťovny. Pak v únoru poslala pojišťovna zaměstnance A dopis a posléze i plnění snížené o spoluúčast zaměstnance A. U zaměstnance B se dosud nic neděje.

Mám na tuto věc svůj názor i postup účtování, ale firemní daňaři postupují naprosto odlišně a pro mne nepochopitelně. V důsledku se rozcházíme účetně i daňově.
A proto by mne zajímalo, jak byste tento případ zaúčtovaly vy. Co a jak v kterém období, a jak ošetřit konec roku daňově.
Pomůže mi názor z jiné praxe.
Jak něco zaúčtovat? diskuse.uctovani.net Forum / Jak něco zaúčtovat? / pojistná událost účtování Nahoru
Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu
Ochrana proti spamu. Napiąte prosím číslici dvanáct:
» Uživatelské jméno  » Heslo 
Můžete použít jen přezdívku bez hesla, pokud neexistuje registrovaný člen s uvedeným jménem. Případně můžete nechat obě pole prázdná. Pokud jste registrovaný uživatel diskusního fóra, můžete se z této stránky pouze přihlásit bez zaslání příspěvku, nebo se přihlásit a současně zaslat příspěvek.
 
  www.uctovani.net diskuse.uctovani.net  Forum Powered by Community Script miniBB ®